Wil jij onze tarieven ontvangen?

Vul hieronder jouw gegevens in en ontvang inzicht in onze tarieven
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Wil jij onze tarieven ontvangen?

Vul hieronder jouw gegevens in en ontvang meteen onze tarievenlijjst!

Jouw HR afdeling: van de loonadministratie tot aan 
het contractbeheer.

Wij verzorgen al jouw personeelszaken, van het

indienen van verzoeken en aangiften tot het beheren van arbeidscontracten en salarissen. Ons team staat klaar om loonheffingen en salarisspecificaties op te stellen, vakantie-uren bij te houden, nieuwe medewerkers aan te melden etc.

0% betalen aan BTW
zero-stress backoffice
realtime grip
e-commerce totaaloplossing
slimme groei & belasting besparing
85% geautomatiseerd
0% betalen aan BTW
zero-stress backoffice
realtime grip
e-commerce totaaloplossing
slimme groei & belasting besparing
85% geautomatiseerd
Personeelszaken (HR)
Human Resource Management
van loonadministratie tot
contractbeheer, maar wat is het?

Human Resource Management omvat het volledige proces van personeelsbeheer, van loonadministratie en
salarisverwerking tot het beheren van arbeidscontracten.

Het zorgt ervoor dat alle administratieve taken rondom personeel efficiënt en correct worden uitgevoerd.

Hierdoor voldoe jij aan wettelijke verplichtingen 
en creeer jij tegelijkertijd een positieve
werkomgeving voor medewerkers.

Waarom verzorging van personeelszaken door ecomtax?
Online portaal

In ons online portaal is het mogelijk om alles bij te houden en in te zien. Van gewerkte uren, tot aan verlof, tot aan salarisadministratie.

Compleet ontzorgd

Wij nemen alles van je over, van termijnbewaking en jaaropgaven, tot aan urenverwerking en salarisspecificaties

Alles op orde

Wij zorgen ervoor dat alles standaard op orde is. Hierdoor heb je gemakkelijk inzicht in je personeelszaken en contracttermijnen.

Sterk HR-advies

Ons HR-advies is sterk, aangezien dit is gebaseerd op onze juridische, fiscale en financiële zienswijze.

Online portaal

In ons online portaal is het mogelijk om alles bij te houden en in te zien. Van gewerkte uren, tot aan verlof, tot aan salarisadministratie.

Compleet ontzorgd

Wij nemen alles van je over, van termijnbewaking en jaaropgaven, tot aan urenverwerking en salarisspecificaties

Alles op orde

Wij zorgen ervoor dat alles standaard op orde is. Hierdoor heb je gemakkelijk inzicht in je personeelszaken en contracttermijnen.

Sterk HR-advies

Ons HR-advies is sterk, aangezien dit is gebaseerd op onze juridische, fiscale en financiële zienswijze.

Onze werkwijze bij personeelszaken

Een goede personeelsadministratie is essentieel voor tevreden medewerkers én een gezonde organisatie. Of het nu gaat om een nieuwe werknemer, maandelijkse salarisverwerking of wettelijke verplichtingen: wij zorgen dat alles klopt, up-to-date is en volledig voldoet aan de regelgeving.

0,5 Hours
2 Hours
kennismakingsgesprek

We starten met een vrijblijvend gesprek waarin we jullie situatie, wensen en personeelsstructuur bespreken. Zo brengen we in kaart wat er nodig is op het gebied van salarisadministratie, arbeidscontracten en wettelijke verplichtingen.

3 - 5 days
1 - 2 weeks
onboarding & set-up

Na akkoord richten we alles professioneel in:
- Aanmelden bij de loonadministratie
- Opstellen of controleren van arbeidsovereenkomsten
- Registratie bij de Belastingdienst
- Toegang tot ons salarisportaal voor werkgever en medewerkers

Zo zorgen we dat je vlekkeloos van start gaat en alles voldoet aan de wet- en regelgeving.

3 - 5 days
1 - 2 weeks
backoffice controleren

We controleren de volledigheid van je personeelsdossiers:
- Identiteitsbewijzen
- Loonbelastingverklaringen
- Arbeidscontracten
- Pensioenaansluitingen

Ook houden we toezicht op cao-verplichtingen en relevante wijzigingen.

1 - 2 days
1 - 2 days
maandelijks uren verwerkt

Iedere maand zorgen we voor:
- Tijdige verwerking van salarissen
- Versturen van loonstroken
- Aangifte loonheffingen
- Eventuele mutaties (zoals ziekmeldingen, overuren of verlof)

1 - 3 days
ongoing
Jaarlijks opstellen jaaropgave

Aan het begin van elk nieuw jaar stellen we voor alle medewerkers de jaaropgaven op.

Deze worden digitaal verstrekt en voldoen aan alle eisen voor de aangifte inkomstenbelasting.

Deze bedrijven vertrouwde ons al eerder:
Frequently Asked Questions
Kan ik personeel een bonus geven?
Hoe kan ik gemakkelijk gewerkte uren bijhouden?
Moet ik als DGA ook salarisspecificaties ontvangen?
Hoe kan ik afkomen van een collega met een vast contract?
Wat moet ik doen als ik een nieuwe werknemer aanneem?
Welke gegevens moet ik vragen van mijn nieuwe werknemer?
Moet ik zzp’ers die bij mij werken ook een jaaropgaven geven?
Onze tarieven voor personeelszaken
Heb (of had) jij meerdere dossiers lopen of verzorgen wij jouw boekhouding? 

Dan ontvang je van ons korting op het uurtarief.

Op basis van uurtarief

v.a. € 95,00
Strategiegesprek inplannen

Losse salarisspecificatie

v.a. € 25,00
Offerte opvragen

Geïnteresseerd in het inplannen van een vrijblijvend 1-op-1 strategiegesprek?

0% betalen aan BTW
zero-stress backoffice
realtime grip
e-commerce totaaloplossing
slimme groei & belasting besparing
85% geautomatiseerd
0% betalen aan BTW
zero-stress backoffice
realtime grip
e-commerce totaaloplossing
slimme groei & belasting besparing
85% geautomatiseerd